Οι νέες ταινίες 23 Νοεμβρίου

Good Time

Σκηνοθεσία: Benny Safdie, Josh Safdie
Παίζουν: Robert Pattinson, Benny Safdie, Jennifer Jason Leigh

Μετά από μια ληστεία που πάει στραβά, ο Constantine Nikas (Robert Pattinson) ξεκινά μια επικίνδυνη οδύσσεια στον υπόκοσμο της Νέας Υόρκης, σε μια όλο και πιο απεγνωσμένη προσπάθεια να σώσει τον αδελφό του Nick (Benny Safdie) από τη φυλακή. Μέσα μία νύχτα ποτισμένη με αδρεναλίνη, ο Constantine κατρακυλά χωρίς τέλος σε πράξεις βίας και πανικού. Ο χρόνος μετράει σε βάρος του αδελφού του, αλλά και του ίδιου, καθώς οι ζωές τους κρέμονται από μία κλωστή.

 

Το Μυστικό Των Μάρομπόουν/Marrowbone

Σκηνοθεσία: Σέρτζιο Τζ. Σάντσεζ
Παίζουν: Τζορτζ ΜακΚέι, Άνια Τέιλορ- Τζόι, Τσάρλι Χίτον, Μία Γκοθ, Κάιλ Σολέρ, Τομ Φίσερ, Νίκολα Χάρισον

Το Marrowbone είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ, που διηγείται την ιστορία τεσσάρων αδελφών που προσπαθούν να επιβιώσουν στην έπαυλη που ζούσαν με την πολυαγαπημένη τους μητέρα. Ο εικοσάχρονος Τζακ Μάρομποουν, η μικρότερη αδελφή του και τα δύο μικρότερα αδέλφια του, έχουν καταφέρει να φτιάξουν μία ασφαλή καθημερινότητα στο λαβυρινθώδες σπίτι τους, μετά τον θάνατο της μητέρας τους. Σιγά σιγά όμως πείθονται ότι στη σοφίτα του σπιτιού τους κατοικεί ένα διαβολικό πνεύμα και προσπαθούν ενωμένοι να το καταστρέψουν.

 

Χωρίς Διέξοδο/Collide

Σκηνοθεσία: Eran Creevy
Παίζουν: Nicholas Hoult, Felicity Jones, Marwan Kenzari, Ben Kingsley και τον Anthony Hopkins

Ο Κέισι και η Τζούλιετ είναι δύο νεαροί Αμερικάνοι που ταξιδεύουν με ένα σακίδιο για να γνωρίσουν την Ευρώπη. Όταν η Τζούλιετ ανακαλύπτει ότι πάσχει από μια σπάνια θανατηφόρα ασθένεια ο Κέισι αποφασίζει να ληστέψει έναν Γερμανό γκάγκστερ προκειμένου να πληρώσει την θεραπεία της αγαπημένης του. Η επιχείρηση του όμως βγαίνει εκτός σχεδίου και ο Κέισι τώρα θα πρέπει να επιδοθεί σε έναν ιλιγγιώδη αγώνα δρόμου προκειμένου να φτάσει στην Τζούλιετ πριν την γερμανική μαφία.

 

Lucky

Σκηνοθεσία: John Caroll Lynch
Παίζουν: Harry Dean Stanton, David Lynch, Ron Livingston, Ed Begley Jr., Tom Skerritt, Beth Grant, James Darren, Barry Shabaka Henley

Ο Lucky είναι ένας 90χρονος άθεος, που υπερασπίζεται παθιασμένα την ανεξαρτησία του και σε σύγκριση με τους συνομήλικούς του, έχει ζήσει μια πραγματικά «γεμάτη» ζωή. Καθώς νιώθει ότι πλησιάζει προς το τέλος, o Lucky ξεκινά ένα ταξίδι αυτοαναζήτησης. H ταινία ακολουθεί το πνευματικό ταξίδι του καθώς και τους εκκεντρικούς χαρακτήρες που κατοικούν στην μικρή πόλη του, στη μέση του πουθενά, κάπου στην Αμερικανική έρημο. Ένας διαλογισμός για τη μοναξιά, την πνευματικότητα, τη ζωή και τις ανθρώπινες σχέσεις.

 

Η Τελευταία Οικογένεια/The Last Family

Σκηνοθεσία: Jan Matuszynski
Παίζουν: Andrzej Seweryn, Dawid Ogrodnik, Aleksandra Konieczna

Ο Μπεκσίνσκι είναι ένα ευγενικός και ήρεμος άνθρωπος, ο οποίος υποφέρει από αραχνοφοβία. Παράλληλα, έχει σκληρές ερωτικές φαντασιώσεις και του αρέσει να ζωγραφίζει δυσάρεστα και δυστοπικά έργα. Ο Μπεκσίνσκι είναι ένας οικογενειάρχης, ο οποίος θέλει μόνο το καλύτερο για την αγαπημένη του σύζυγο Ζοφία, τον νευρωτικό του γιο Τόμας, την ηλικιωμένη μητέρα του και την πεθερά του. Η καθημερινή του ενασχόληση με τη ζωγραφική, τελικά αποδίδει καρπούς και καταφέρνει να γίνει δημοφιλής στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης. Η Ζοφία κάνει τα πάντα για να κρατήσει την οικογένεια της ενωμένη, αλλά ο ταραγμένος γιος τους Τόμας το κάνει όλο και πιο δύσκολο, με τις βίαιες εκρήξεις του και τις απειλές να δώσει τέλος στη ζωή του. Η ανησυχία των γονιών παραμένει, ακόμα και όταν θα πιάσει δουλειά ως ραδιοφωνικός παραγωγός ή όταν θα αρχίσει να βγαίνει ραντεβού. Έτσι κι αλλιώς, ο Μπεκσίνσκι δεν πίστεψε ποτέ ότι η οικογενειακή ζωή είναι μια εύκολη υπόθεση. Καθώς καταγράφει τα πάντα με την αγαπημένη του βινετοκάμερα, η 28χρονη οδύσσεια των Μπεκσίνσκι ξεδιπλώνεται μέσα από πίνακες, εμπειρίες στα πρόθυρα του θανάτου και τάσεις χορευτικής μουσικής …

 

Καζαντζάκης

Σκηνοθεσία: Γιάννης Σμαραγδής
Παίζουν: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Αλέξανδρος Καμπαξής, Στέφανος Ληναίος, Μαρίνα Καλογήρου, Αργύρης Ξάφης, Θοδωρής Αθερίδης, Μαρία Σκουλά, Νίκος Καρδώνης, Αμαλία Αρσένη, Γιούλικα Σκαφίδα, Ζέτα Δούκα, Alexandros Kollatos, Στάθης Ψάλτης

Άνοιξη στην Antibes, Γαλλία 1957. Ο Έλληνας συγγραφέας Νίκος Καζαντζάκης ξυπνάει από ένα έντονο όνειρο. Είδε να στέκεται ολοζώντανος στην είσοδο του σπιτιού του ο συμπατριώτης του ζωγράφος El Greco. Διηγείται το όνειρό του στην αγαπημένη του σύζυγο Ελένη. Εκείνη τον προτρέπει να τελειώσει το βιβλίο του Αναφορά στον Γκρέκο πριν το ταξίδι τους στην Κίνα, για το οποίο η διαισθητική φίλη τους Χρυσούλα Πουαριέ έχει κακό προαίσθημα. Η Ελένη βοηθάει τον Καζαντζάκη να βάλει σε μια τάξη τα κεφάλαια του βιβλίου του. Αρχίζει την αφήγηση και με flashback επιστρέφουμε στην παιδική του ηλικία, στην τουρκοκρατούμενη γενέτειρά του Κρήτη και στην τραυματική του σχέση με τον βίαιο πατέρα του. Με την απελευθέρωση της Κρήτης, ο Έφηβος Καζαντζάκης φθάνει στην Αθήνα για σπουδές, τις εγκαταλείπει και γράφει το πρώτο του βιβλίο. Γνωρίζει τον μεγάλο ποιητή Άγγελο Σικελιανό -με τον οποίο συνδέεται με βαθιά φιλία- ο οποίος πιστεύει ότι ακόμα και νεκρούς μπορεί να αναστήσει, και μια νύχτα που το επιχειρεί, αποτυγχάνει και φεύγουν μαζί για το Άγιον Όρος. Στην συνέχεια, ο Καζαντζάκης, οδηγούμενος από τα μεταφυσικά του ερωτήματα πηγαίνει στην Έρημο του Όρους Σινά όπου βιώνοντας τον πόνο του Χριστού αρρωσταίνει από τις κακουχίες. Αναχωρεί για την Βιέννη, αλλά καθώς δεν έχει προλάβει να αναρρώσει εντελώς, καταλήγει σε νοσοκομείο της πόλης με εφιάλτες και οδυνηρά όνειρα με τον πατέρα του. Βυθίζεται στην μελέτη του Βούδα και φθάνει στο Βερολίνο. Εκεί συνδέεται ερωτικά με την Ίτκα, μια Γερμανίδα Εβραία, η οποία τον μυεί στον Σοσιαλισμό. Πηγαίνει στην Ρωσία, αλλά γρήγορα απογοητεύεται και επιστρέφει στην Ελλάδα. Γνωρίζει την Ελένη και μετά από ένα μαγικό ταξίδι στο Αιγαίο και το ελληνικό φως αποφασίζουν να ζήσουν μαζί. Εγκαθίστανται στην Αίγινα και εκεί τους βρίσκουν οι κακουχίες και η πείνα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο της ζωής του γράφει ασταμάτητα. Μαθαίνει για τον θάνατο του πατέρα του. Ο Καζαντζάκης αφηγείται στην Ελένη την γνωριμία του με τον Γιώργη Ζορμπά και το πόσο είχε γοητευθεί από τον διονυσιασμό και τον φιλοζωϊσμό του, έννοιες αντίθετες από το «τίποτα» του Βούδα. Γράφει το βιβλίο του Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά. Σταθεροποιεί την προσωπική του φιλοσοφία η οποία συνίσταται στο ότι «πρέπει να ζούμε κάθε στιγμή σαν να είναι αιωνιότητα» και πως «η ζωή είναι μια ανηφόρα που πρέπει να την ανέβουμε με αξιοπρέπεια και ανδρεία».