Smoothie Φράουλας

Τα smoothies είναι υγιεινά, εύκολα και γρήγορα στην παρασκευή τους και ταιριάζουν για όλες τις ώρες της ημέρας.

Τώρα την άνοιξη που οι φράουλες βρίσκονται σε αφθονία, ένα smoothie φράουλας είναι ό,τι καλύτερο για ένα δροσιστικό, βελούδινο και νόστιμο ρόφημα.

Υλικά

1 κούπα φράουλες κομμένες στη μέση, κατά προτίμηση παγωμένες
180 γραμμάρια γιαούρτι
1 κούπα γάλα
1 κουταλιά σούπας μέλι (προαιρετικό)

Εκτέλεση

Τοποθετείτε τις φράουλες,το γιαούρτι και το μισό γάλα σε ένα μπλέντερ.

Χτυπάτε σε υψηλή ταχύτητα και προσθέτετε στη συνέχεια λίγο-λίγο το υπόλοιπο γάλα και το μέλι για 1-2 λεπτά ή μέχρι να πετύχετε την πυκνότητα και υφή που θέλετε.
Σερβίρετε αμέσως σε ποτήρια.

Συμβουλές
Χρησιμοποιώντας κατεψυγμένες φράουλες, δε χρειάζεται να προσθέσετε στη συνέχεαι τριμμένο πάγο, ο οποίος θα λιώσει γρήγορα και θα αλλοιώσει τη βελουτέ υφή του smoothie. Επίσης, οι κατεψυγμένες φράουλες διατηρούνται για περισσότερο καιρό στο ψυγείο.

Μπορείτε να προσθέσετε μία κουταλιά στραγγιστό γιαούρτι στη συνταγή για πιο πυκνή υφή.

Για μεγαλύτερη ποικιλία, μπορείτε να παίξετε με τα υλικά και να προσθέσετε μισή μπανάνα.

Για μία δόση δροσιάς τις πιο ζεστές μέρες, μπορείτε να αδειάσετε το μείγμα σε φόρμες για γρανίτα και να τα φυλάξετε στην κατάψυξη.